L’inaugurazzioni ca grapi l’astati culturali a Palermu
Lu 7 di giugnu signa l’inizziu di na nova staggiuni artìstica pô Palazzu Bonocore, cu l’inaugurazzioni di “Kimochi”, la mustra pirsunali di Dario Parisi ca nzinu ô 24 di giugnu trasfurmarà li spazzi di Chiazza Pretoria nta nu labburatoriu di emuzzioni visivi. Lu virnisaggiu, privistu ê 17:30 cu l’ingressu gratuitu, rapprisenta lu primu pezzu dû calindariu estivu natu dâ chiamata aperta di successu lanciata di Palazzo Bonocore ‘n cullabburazzioni cu CoopCulture.
La silizzioni ricumpinsàu la qualità e l’urigginalità dê pruposti, cu pruggetti ca vannu dâ musica ô tiatru a l’arti visiva. Ntra chisti, Kimochi di Dario Parisi si distingui pâ sò capacità di tradùciri nta l’immaggini chiḍḍa diminsioni nterna ca evoca la parola giappunisi: nu statu mentali ‘ndifinìbbili ma prufunnamenti sintutu.
Lu linguaggiu univirsali di l’emuzzioni attraversu l’arti dê manifesti
Dario Parisi, gràficu e artista visivu, custruìu nu percorsu espusitivu ca si sviluppa attraversu quinnici òpiri gràfici, urganizzati nta dui atti cumplimintari. A prima sezzioni affronta cu curaggiu temi cumplessi comu a depressioni, l’alienazzioni e l’ansia suciali, nun comu barrieri ‘nsurmuntàbbili ma comu frammenti cunnivìsi di ‘na cunnizzioni cuntempurania ca unisci assái di noi.
Lu culuri addiventa lu prutagunista assulutu, jucannu câ vilucità cumpusizziunali e la forza espressiva tipica dô design gràficu cuntimpuraniu. Ogni manifestu cunta na storia pirsunali ca addiventa universali, criannu ponti ntra l’esperienza individuali e cullittiva attraversu nu linguaggiu visivu immediatu e putenti.
Di lu soffrimentu â rinascita: nu percorsu di risistenza criativa
La sicunna parti dâ mustra rapprisenta na vera epifania artistica. Ccà Parisi arricuogghi immagini e ricurdi positivi, trasfurmànnuli nta strumenti di risistenza cutiddiàna. Sunnu rivelazzioni nichi ca nesciunu dâ vita di ogni jornu, mumenti di biddizza ca aiùtunu a truvari l’equilìbbriu e l’identità ntô munnu spissu caòticu e disorientanti.
L’artista palirmitanu dimustra comu l’arti pò èssiri midicina pi l’anima, uffrennu ô pùbblicu non sulu nu riflessu estèticu ma macari nu percorsu di crìscita pirsunali. La narrazzioni visiva cummina la sensibilità estetica e la forza cumunicativa, invitannu ogni visitaturi a affrontari la sò spirènzia emutiva.
Nu capitulu novu pi l’arti siciliana cuntimpurania
L’apirtura di Kimochi rapprisenta assai cchiù di na sìmprici mustra: è signu di na vitalitati culturali rinnuvata ca carattirizza Palermu e la Sicilia ntô sò nzemi. Palazzo Bonocore si cunfirma comu puntu di rifirimentu pi l’arti cuntimparània, grapennu li porti a lingui nnovativi e a na ginirazzioni d’artisti capaci di parrari ô prisenti cu strumenti espressivi sempri cchiù raffinati.
La scelta di inaugurari lu calindariu estivu cu nu pruggettu accussì ntensu e pirsunali dimustra l’attinzioni versu li furmi d’arti ca ponu cumminari la ricerca estetica e l’impegnu suciali, criannu spazzi pi lu dialugu e lu cunfrontu nta una dê piazzi cchiù simmòlichi dâ città.
Articolo di
Filippo Zimbili